Inbjudan till pressträff om Kommunals löneavtal

Inbjudan till pressträff om Kommunals löneavtal Kommunals förbundsstyrelse beslutar tisdag den 22 oktober om man ska säga upp det sista året för kommun- och landstingsanställdas löneavtal eller inte. Direkt efter beslutet håller Kommunals ordförande Ylva Thörn och avtalsombudsman Håkan Pettersson en pressträff. Tid: 22 oktober klockan 16:00 Plats: Kommunals förbundskontor, Hagagatan 2 i Stockholm Välkommen! Mer information: Kommunals pressjour, 08-728 29 00 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/21/20021021BIT00280/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/21/20021021BIT00280/wkr0002.pdf