Kommunal säger formellt upp avtalet

Kommunal säger formellt upp avtalet Kommunal lämnar sent på onsdag eftermiddag över den formella uppsägningen av avtalet med Svenska Kommunförbundet och Landstingsförbundet. Samtidigt lämnar man över principiella yrkanden. De yrkandena kommer inte att innehålla några preciserade nivåer för löneökningar. Definitiva krav på löneökningar lämnas över vid ett senare tillfälle. Mer information: Kommunals pressjour, 08-728 29 00 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/30/20021030BIT00190/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/30/20021030BIT00190/wkr0002.pdf