Ny tid: Ylva Thörn uppvaktar Leif Pagrotsky inför WTO-möte

Ny tid: Ylva Thörn uppvaktar Leif Pagrotsky inför WTO-möte Kommunals ordförande Ylva Thörn uppvaktar handelsminister Leif Pagrotsky inför WTO-mötet i Qatar som startar den 8:e november. Bakgrunden är internationaliseringen av offentlig sektor som gör att internationell handel i allra högsta grad är en fråga för Kommunal. Ylva Thörn kommer att framföra Kommunals synpunkter som hon vill att Leif Pagrotsky tar med sig till WTO-mötet. Plats: Kommunals monter, bottenvåningen, på socialdemokratiska partikongressen i Västerås. Ny tid: Måndag 5 november, efter att Leif Pagrotskys temadiskussion är avslutad, omkring kl. 19.30. Mer information: Inga-Lena Wallin, 070-629 03 37 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/05/20011105BIT00910/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/05/20011105BIT00910/bit0001.pdf