Pressträff om projektet "Nyköpings kommun - en mönsterarbetsplats"

Pressträff om projektet "Nyköpings kommun - en mönsterarbetsplats" Kommunal, SKTF och Nyköpings kommun går samman för att förverkliga det "Goda arbetet". Bakom projektet står bl a de båda förbundsordförandena Ylva Thörn, Kommunal, och Inger Efraimsson, SKTF, som tillsammans med kommunalrådet Göran Forssberg bestämt sig för att göra Nyköpings kommun till en mönsterarbetsplats. Arbetet inleds inom Äldre- och Handikappomsorgen i Nyköping. Projektet presenteras nu för media. Tid: Onsdag 14 nov kl 11.30 Plats: Mariebergsgårdens äldreboende, Brandkärrsvägen 52, Nyköping På plats är bl a kommunalrådet Göran Forssberg, Annecatrine Fornedal, Kommunal, Barbro Halldin, SKTF samt personalchef Anders Stenberg. Mer information: Annecatrine Fornedal, tel 0157-66000 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/13/20011113BIT01030/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/13/20011113BIT01030/bit0002.pdf