Cathrine simonsson ny marknadschef i KappAhl

Cathrine Simonsson utsedd till marknadschef i KappAhl Cathrine Simonsson har utsetts till marknadschef i KappAhl. Hon har under det senaste halvåret arbetat som tillförordnad marknadschef i koncernen och har en gedigen bakgrund som marknadsförare, projektledare och säljchef med lång erfarenhet från bland annat KappAhl och Lindex. - Vi är mycket glada över att Cathrine Simonsson börjar som marknadschef. Hon har varit en drivande kraft i de kampanjer som starkt bidragit till att KappAhl vänt resultatet till vinst under hösten och vintern, säger KappAhls vice VD Paul Frankenius. 2003 blir ett hektiskt och spännande år för KappAhl. Satsningen på förnyelse i butiksinredningar och kommunikationstänkande fortsätter. - Vi har slagit oss in på flera viktiga områden och till hösten planeras dessutom en rad spännande och nya satsningar, både vad gäller sortiment, butik och marknadskommunikation, säger Cathrine Simonsson. För mer information, ring Cathrine Simonsson på 031-771 55 00. Foto finns hos Eva Kronholm, 031-771 57 27 KappAhl AB Box 303 S-431 24 MÖLNDAL Tel nr: 031-771 55 00 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/05/20030305BIT00870/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/05/20030305BIT00870/wkr0002.pdf