Information om Coop Bank

Information om Coop Bank Besked om planerna för Coop Bank kommer tyvärr inte att kunna lämnas under vecka 11, vilket tidigare utlovats. - Utvärderingen av planerna för banken är inne i en slutfas och besked kommer att ges snarast möjligt, säger Börje Fors, styrelseordförande i banken. Coop Bank ägs av KF (45%), Skandia Liv (35%) och Telia (20%). Presskontakt: Gunilla Dahlqvist, 08-743 21 13, 0707-940 940 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/14/20030314BIT01320/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/14/20030314BIT01320/wkr0002.pdf