Pressinbjudan till lunch och presentation av Mersmak

Pressinbjudan till lunch och presentation av nya tidningen Mersmak TID: Onsdagen den 14 maj, kl 12.00-13.00 PLATS: Katarinavägen 15, Stockholm (T-bana Slussen) ANMÄLAN: e-post till: gunilla.dahlqvist@coop.se eller 08-743 2113 senast den 13/5 Välkommen till premiären för Mersmak - nykomlingen bland landets största tidskrifter! Konsumentkooperationens medlemstidning Mersmak har fått en ny och vassare profil. Den nya tidningen blir rikstäckande och beräknas få cirka 1 200 000 läsare. Därmed blir den en av landets största tidskrifter. Distributionen börjar vecka 21. De första exemplaren kommer av trycket onsdagen den 14 maj och då är en representant från er redaktion välkommen till en förhandspresentation. Tidningens chefredaktör Martin Fridolf med medarbetare berättar om tankarna och idéerna bakom nylanseringen. Christina Möller, chef för Coop Provkök, och matmästare Sander Johansson bjuder på en lätt picknick-buffé i vårens tecken och delar med sig av sina tips och idéer kring maten. Hjärtligt välkommen! Gunilla Dahlqvist Presschef KF ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/07/20030507BIT01410/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/07/20030507BIT01410/wkr0002.pdf