Kronan Sulky/S – bästa vagnen för sommarens äventyr och resor

Kronan Sulky/S är den perfekta resvagnen att ha med på sommarens alla äventyr. Den har svängbara framhjul, blir liten när den packas ihop, har bra ventilation, inbyggt myggnät -  och inte minst - fullt liggläge. Det gör att barnet kan somna gott oavsett om ni är på stranden eller på kvällsupptåg.

Kronan Sulky/S är perfekt att ha med på resan. Hopfälld tar den liten plats och som tillbehör kan du köpa en smart resebag att packa ner den i. Den har ett fullt liggläge om ditt barn behöver sova en stund. Mycket uppskattad är den rejäla ventilationsluckan och ett inbyggt insektsnät. Kronan Sulky/S uppfyller europeisk standard och klarar maxvikt på 20 kg. Klädseln går att tvätta i 30 grader i maskin och är tillverkad i slitstark textil som är behandlad med en fluorkarbonfri impregnering som gör att den tål sol, regn och snö.

Se gärna en film HÄR för att se detaljerna på Kronan Sulky/S.

Mått & vikt:
Innermått Sittdel / Längd: 89 cm / Bredd: 30 cm / Sittdjup : 23 cm
Vagn hopfälld med hjul / Längd: 63 cm / Bredd: 53 cm / Höjd: 40 cm
Vikt: Sulky/S: 10,3 kg

För mer information, kontakta gärna:
Magdalena Höglund, presskontakt
Tel: 0733 338840 eller magdalena@highlandpr.seeller
Maria Brunstedt, vd för Kronan Trademark AB, maria@kronan.com

Magdalena Höglund
magdalena@highlandpr.se

Kronan Trademark utvecklar och säljer cyklar och barnvagnar under varumärket Kronan. Med fokus på enkelhet, säkerhet, praktisk nytta och tilltalande design vill vi möta behovet av användbara vardagsprodukter. Med Kronan rullar du tryggt! www.kronan.com

Om oss