Pressmeddelande från Lundbergs

PRESSMEDDELANDE FRÅN LUNDBERGS Ulf Lundahl, tidigare bl a VD i Östgöta Enskilda Bank, har engagerats på deltid i Lundbergs för att biträda VD Fredrik Lundberg i vissa frågor, främst inom affärsområde Invest. Ulf Lundahl är sedan 2001 styrelseledamot i Lundbergs. - Det känns stimulerande och spännande att på detta sätt knytas ännu närmare Lundbergsfären och åter få arbeta nära Fredrik Lundberg, säger Ulf Lundahl i en kommentar. - Ulf och jag hade ett väldigt fint samarbete under Lundbergs tid som huvudägare i Östgöta Enskilda Bank och jag är glad över att nu få ta hans tjänster i anspråk igen. Genom Ulf breddas vår ledningskapacitet, säger Fredrik Lundberg. Stockholm den 14 mars 2003 L E LUNDBERGFÖRETAGEN AB (publ) Eventuella frågor besvaras av Fredrik Lundberg, telefon 08-463 06 00 Ulf Lundahl, telefon 08-463 06 00 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/14/20030314BIT00290/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/14/20030314BIT00290/wkr0002.pdf