Labs2 skriver avtal för att leverera bredband och IP-telefoni i Tierp.

Labs2 skriver avtal för att leverera bredband och IP-telefoni i Tierp. Affären innebär att Kanal Tierp kommer att kunna erbjuda tjänster inom bredband och IP-telefoni från Labs2 koncernen. "Genom att delta i den marknadsplats som Kanal Tierp utgör kommer vi med nya tjänster och skärpt priskonkurrens kunna bidraga till större valfrihet för användarna." säger Jonas Birgersson VD på Labs2. "Personligen tror jag mycket på att deltaga i det nät som Tierps kommun byggt upp. Detta är faktiskt Sveriges första öppna bredbandsnät, uppmärksammat både nationellt och internationellt. Genom detta avtal avslutar vi året genom att uppnå en summa om 10 stadsnätskunder. Med detta i ryggen har vi tagit ytterligare ett steg mot att etablera en standard för tjänsteinfrastruktur", säger Jonas Birgersson. För mera information; ring Jonas Birgersson på 070 - 515 27 62. Labs2 är ett lundabaserat mjukvaruföretag som levererar en digital tjänsteinfrastruktur, Ti BRIKKS 2.7. Detta system skapar stora möjligheter för användaren, valfrihet mellan olika operatörer och möjligheten att själv välja och skapa digitala tjänster. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/29/20031229BIT00090/wkr0001.DOC http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/29/20031229BIT00090/wkr0002.pdf