Ekonomisk information från Expanda

Expandas bokslutskommuniké för verksamhetsåret 2004 kommer att publiceras fredagen den 25 februari 2005, istället för onsdagen den 23 februari 2005 som tidigare kommunicerats. Expanda publicerar under 2005 följande ekonomiska information: Fredagen den 25 februari - Bokslutskommuniké för perioden januari – december 2004 Onsdagen den 27 april - Delårsrapport för perioden januari – mars 2005 och bolagsstämma Onsdagen den 17 augusti - Delårsrapport för perioden januari – juni 2005 Torsdagen den 27 oktober - Delårsrapport för perioden januari – september 2005 Lammhult den 29 november 2004 Marcus Larsson, VD Telefon 0472-26 96 71, 070-606 70 75

Om oss

Lammhults Design Group skapar positiva upplevelser genom moderna inredningar för en global publik. Kundinsikt, innovation, design management, hållbarhet och starka varumärken är grunden i vår verksamhet. Vi utvecklar produkter med flera av marknadens främsta formgivare. www.lammhultsdesigngroup.com