Länsförsäkringar bjuder in till bolagsstämma i Karlskrona 16 maj

Länsförsäkringar bjuder in till bolagsstämma i Karlskrona 16 maj Statsminister Göran Persson och Finansinspektionens generaldirektör Ingrid Bonde håller anföranden på Länsförsäkringar ABs bolagsstämma i Karlskrona den 16 maj. Tid: Fredagen den 16 maj 2003, klockan 9.00-15.00. Plats: Konserthusteatern, Stortorget 16, Karlskrona. Ur programmet: 09.00 Stämman inleds med ett anförande av landshövding Ingegerd Wärnesson. 09.50 Länsförsäkringar ABs VD Tommy Persson redovisar resultatet för 2002. 10.50 Anförande av Finansinspektionens generaldirektör Ingrid Bonde. 14:15 Anförande av statsminister Göran Persson. För ytterligare information, kontakta: Christer Baldhagen, Informationsdirektör Länsförsäkringar 08-588 415 01 christer.baldhagen@lansforsakringar.se 070-579 70 66 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/07/20030507BIT01030/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/07/20030507BIT01030/wkr0002.pdf