Länsförsäkringars verksamhet 2002

Länsförsäkringars verksamhet 2002 Länsförsäkringsgruppens redovisning av verksamheten för 2002 finns nu publicerad i pdf-format på www.lansforsakringar.se, under Finansiell info/Finansiella rapporter. Redovisningen innehåller ekonomiska fakta och nyckeltal för samtliga bolag som ingår i Länsförsäkringsgruppen. Den tryckta versionen börjar distribueras fredagen den 28 mars. Du beställer verksamhetsberättelsen på e-postadressen: margareta.masurat@lansforsakringar.se. För ytterligare information kontakta: Mikael Östlund 08-588 410 94 Informationschef Länsförsäkringar 070-553 12 82 mikael.ostlund@lansforsakringar.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/24/20030324BIT00080/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/24/20030324BIT00080/wkr0002.pdf