Lantmännens nya pressbildsbank

Nu har Lantmännen en ny pressbildbank med en mängd nya bilder med allt från nytagna porträttbilder till miljö-, genre- och produktbilder. Vägen dit går via www.lantmannen.com under huvudrubriken ”Press & Media”. För att nå bildbanken klickar du på ”Pressbilder” och sedan ”Bildbank”: http://lantmannen.com/sv/press--media/Pressbilder1/Bildbank/

Att hitta rätt bild
Genom en smart funktion kan du förutom att skriva in sökord även välja att söka bilder utifrån våra enskilda bolag. Söker du bilder från exempelvis Kronfågel kryssar du i detta och ditt urval förenklas.

Att ladda ner bilder
Alla bilder är automatiskt inlagda för olika typer av nedladdningar: tryck, skärm och webb. Klicka på de gröna pilarna för att ladda ner. Söker du flera bilder kan du vid markering av en bild klicka på ”Lägg till ditt urval”. Under rubriken ”Mitt urval” ligger sedan alla bilder samlade för att underlätta din nedladdning.

Välkommen att kolla in Lantmännens nya pressbildbank!

Lantmännen är en av Nordens största koncerner inom lantbruk, maskin, energi och livsmedel. Exempel på våra varumärken är Axa, Kungsörnen, Kronfågel, GoGreen, Hatting, Schulstad och Gooh. Vi ägs av 35 000 svenska lantbrukare, har fler än 10 000 anställda, har närvaro i 22 länder och omsätter 38 miljarder kronor. Vårt företag är grundat på kunskap och värderingar som har funnits i generationer hos våra ägare. Det, kombinerat med att Lantmännen har verksamhet i hela kedjan från jord till bord, gör att vi kan ta ansvar för alla steg i kedjan. Läs gärna mer på: www.lantmannen.com eller www.lantmannen.se