Välkommen till premiären för nya Skolvärlden

Torsdagen den 21 januari lanseras Lärarnas Riksförbunds nya månadsmagasin och medlemstidning Skolvärlden. Förbundet bjuder in till mingel.

Lärarnas Riksförbunds medlemstidning Skolvärlden blir ett månadsmagasin som kommer ut med 10 nummer per år. Skolvärlden.se uppdateras dagligen med de senaste nyheterna om skolan. Torsdagen den 21 januari på Sveavägen 50, klockan 16.00-18.00, håller vi dörrarna öppna till det nyrenoverade kansliet och lanseringen av nya Skolvärlden. Program: 16.30-16.45 Lärarnas Riksförbunds ordförande Metta Fjelkner ger sin beskrivning av Lärarnas Riksförbund in på 2010-talet. 17.00-17.15 Lilla Akademien uppträder. 17.45-18.00 Skolvärldens nya chefredaktör Jane af Sandeberg talar om sitt nya uppdrag. Du kommer inte att känna igen dig – men du kommer att känna dig hemma. Det finns tillfälle för intervjuer under dagen. Kontakta Zoran Alagic. Datum: 21 januari 2010 Plats: Sveavägen 50, Stockholm Tid: Mingel, klockan 16.00-18.00 Välkommen! Kontakt: Zoran Alagic, presschef Lärarnas Riksförbund, 070-2626 27 00