• LBI/

Flaggningsmeddelande avseende ändrat aktieinnehav i Labs2 Group AB

Report this content

Flaggningsmeddelande avseende ändrat aktieinnehav i Labs2 Group AB Framfab AB har minskat sitt innehav i Labs2 Group AB, organisationsnummer 556423-7716, med adress Winstrupsgatan 1, 222 22 Lund. Framfab ABs innehav i Labs2 Group AB uppgår därefter till totalt 6 355 667 aktier som tillsammans representerar 13,0 procent av bolagets aktiekapital och röstetal. För ytterligare information kontakta: Christian Luiga, CFO, Framfab AB +46 8 41 00 10 00, christian.luiga@framfab.se Tobias Bülow, Group Communications Manager, Framfab AB +46 709 41 22 58, tobias.bulow@framfab.se Framfab är en ledande leverantör av konsulttjänster och affärslösningar baserade på Internetteknik. Till kundkretsen hör främst stora internationella företag, som t.ex. 3M, AXA, Coca-Cola, Danske Bank, Electrolux, Ericsson, Hydro Texaco, IKEA, Kellogg's, Maersk Sealand, NEC Packard-Bell, Nike, Observer, Postbank, Quelle Versicherungen, SAAB, Volvo Car Corporation, Volvo Group och UBS. Framfab har verksamhet i Danmark, Frankrike, Holland, Sverige och Tyskland. Framfab är noterat på Stockholmsbörsens O-lista (ticker FRAM). För mer information besök www.framfab.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/10/20030110BIT00720/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/10/20030110BIT00720/wkr0002.pdf