Förändringar i Framfabs styrelse

Förändringar i Framfabs styrelse Magnus Lindquist, styrelseledamot i Framfab AB (publ) har meddelat att han av personliga skäl lämnar sitt uppdrag. Styrelsen består därefter av; Anders Ekman, vd, Kaj Green, styrelseledamot, Robert Gogel, styrelseledamot och Sven Skarendahl, styrelseordförande. För ytterligare information kontakta: Sven Skarendahl, Styrelseordförande, Framfab AB +46 8 41 00 10 00, sven.skarendahl@framfab.se Tobias Bülow, Group Communications Manager, Framfab AB +46 709 41 22 58, tobias.bulow@framfab.se Framfab är en ledande leverantör av konsulttjänster och affärslösningar baserade på Internetteknik. Till kundkretsen hör främst stora internationella företag, som t.ex. 3M, AXA, Coca-Cola, Danske Bank, Electrolux, Ericsson, Hydro Texaco, IKEA, Kellogg's, Maersk Sealand, NEC Packard-Bell, Nike, Observer, Postbank, SAAB, Volvo Car Corporation, och UBS. Framfab har verksamhet i Danmark, Holland, Sverige och Tyskland. Framfab är noterat på Stockholmsbörsens O-lista (ticker FRAM). För mer information besök www.framfab.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/06/20030506BIT01070/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/06/20030506BIT01070/wkr0002.pdf