Framfab årsredovisning 2002

Årsredovisning 2002 Framfab AB (publ) presenterar idag sin årsredovisning för kalenderåret 2002. Hela rapporten finns tillgänglig på Framfabs hemsidor www.framfab.se och www.framfab.com och kan laddas ner på svenska och engelska. En svartvit utskrift av nätversionen kan beställas genom anmälan till Framfab AB, Box 5496, 114 84 Stockholm. För ytterligare information kontakta: Christian Luiga, Ekonomi och finansdirektör, Framfab AB +46 8 41 00 10 00, christian.luiga@framfab.se Tobias Bülow, Group Communications Manager, Framfab AB +46 709 41 22 58, tobias.bulow@framfab.se Framfab är en ledande leverantör av konsulttjänster och affärslösningar baserade på Internetteknik. Till kundkretsen hör främst stora internationella företag, som t.ex. 3M, AXA, Coca-Cola, Danske Bank, Electrolux, Ericsson, Hydro Texaco, IKEA, Kellogg's, Maersk Sealand, NEC Packard-Bell, Nike, Observer, Postbank, Quelle Versicherungen, SAAB, Volvo Car Corporation, Volvo Group och UBS. Framfab har verksamhet i Danmark, Holland, Sverige och Tyskland. Framfab är noterat på Stockholmsbörsens O-lista (ticker FRAM). För mer information besök www.framfab.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/19/20030219BIT01360/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/19/20030219BIT01360/wkr0002.pdf