Prospekt beräknas vara klart i juni

Prospekt beräknas vara klart i juni Prospektet för Ledstiernans planerade nyemission beräknas komma att publiceras i juni (maj har tidigare angivits). Emissionen beräknas genomföras före sommaren som tidigare meddelats. Emissionslikviden ska användas till investeringar inom TIME-sektorn varav den större delen ska investeras inom mobilt Internet och mobila applikationer. Ledstiernan bygger Europas ledande Seed och Venture Capital bolag inom TIME-sektorn med speciellt fokus på Mobil Kommunikation. För mer information var vänlig kontakta: Johan Wachtmeister, VD telefon 08/545 035 10 Not for release or distribution in the United States, Canada or Japan This announcement is not an offer of securities for sale in the United States. No securities should be offered or sold in the United States absent registration or an exemption from registration, and any public offer of securities to be made in the United States will be made by means of an offering memorandum that may be obtained from Ledstiernan. Such offering memorandum will contain detailed information about Ledstiernan and its management as well as Ledstiernan's financial statements. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/18/20000518BIT00210/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/18/20000518BIT00210/bit0002.pdf