Lendify examines the possibility to issue senior secured bonds

Lendify AB announces that one of its wholly owned subsidiaries, Lendify Sweden 2 AB (publ), has mandated Carnegie and DNB to arrange a series of fixed income investor meetings, commencing on Thursday 18 January. Following the investor meetings, a SEK denominated senior secured bond issue may follow, subject to market conditions.

For further information, please contact:

Erika Eliasson, Chief Investor Relations Officer

ee@lendify.se

+46 (0) 70 999 10 70

The information was submitted for publication, through the agency of the contact person set out above, at 09:00 CET on 16 January 2018.

Genom data och teknik effektiviserar Lendify den svenska lånemarknaden. Lendify är ”lending first”, vi har byggt kärnan i de traditionella bankernas verksamhet och kan enkelt lägga till nya produkter och skala internationellt. Lendify vill effektivisera lånemarknaden, förbättra villkoren för sparare och låntagare och verkar för en socialt hållbar lånemarknad. Lendify har tillstånd som betalningsinstitut från Finansinspektionen. För mer information, se www.lendify.se.