Lendify examines the possibility to issue senior secured bonds

Lendify AB announces that one of its wholly owned subsidiaries, Lendify Sweden 2 AB (publ), has mandated Carnegie and DNB to arrange a series of fixed income investor meetings, commencing on Thursday 18 January. Following the investor meetings, a SEK denominated senior secured bond issue may follow, subject to market conditions.

For further information, please contact:

Erika Eliasson, Chief Investor Relations Officer

ee@lendify.se

+46 (0) 70 999 10 70

The information was submitted for publication, through the agency of the contact person set out above, at 09:00 CET on 16 January 2018.

Lendify bygger nästa generations bank som är effektiv, digital och rättvis. Lendify vänder sig till svenska hushåll med hög kreditvärdighet som ofta redan har lån hos någon av de traditionella bankerna men som kan och vill få bättre villkor. Lendifys mål är att ge låntagare rättvisa villkor med lägre ränta, och sparkunder god avkastning. För mer information, se www.lendify.se. Lendify, med några av landets främsta entreprenörer som ägare och 40 anställda, har tillstånd som betalningsinstitut från Finansinspektionen. Lendify har drygt 36 000 kunder.