Kommuniké från ordinarie bolagsstämma, april 2002

Report this content

Kommuniké från ordinarie bolagsstämma, april 2002 Beslut från LUVIT ABs (publ) bolagsstämma fredagen den 19 april 2002 Styrelse Karl Axel Granlund, Mats Lindoff, Lars Wetterberg, Lars-Erik Nilsson, Pär Josefsson omvaldes som ordinarie ledamöter i styrelsen. Som ny ledamot i styrelsen invaldes Per-Olof Hegg, VD LU utvecklings AB och styrelseledamot i Ideon AB. Hans Göran Arlock och Nils-Peter Magnusson omvaldes som styrelsesuppleanter. För ytterligare information, kontakta: Ola Svantesson VD och försäljningschef, LUVIT AB Tfn: 046 - 10 12 00 E-post: ola.svantesson@luvit.com Kamilla Hassander Ekonomichef LUVIT AB Tfn: 046 - 10 12 00 E-post: kamilla.hassander@luvit.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/19/20020419BIT00880/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/19/20020419BIT00880/wkr0002.pdf