Förvärv genomfört

Förvärv genomfört Magic House förvärv av Nordic Drinks rörelse har godkänts av respektive bolagsstämma, det formella tillträdet skedde 2000-05-01. Kommentar av vd Jonas Jaenecke: "De personer ur Nordic Drinks personal som medföljer i förvärvet har flyttat till Magic's lokaler. Arbetet med produkt- och varumärkesstrategi samt resursutnyttjande har påbörjats. Försäljningen av Nice-produkter och Water for life på den svenska marknaden utvecklas väl." För ytterligare information: Vd, Jonas Jaenecke08-40 60 800 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/11/20000511BIT00630/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/11/20000511BIT00630/bit0002.pdf