Magic Mind Booster lanseras i Mellan Östern

Magic Mind Booster lanseras i Mellan Östern. Framgångsrika konsumenttester har gjorts av den nya drycken Magic Mind Booster i Kuwait. Målgruppen var kvinnor och män mellan 12 och 52 år. Testerna omfattade bland annat smak, funktion och förpackningens design. Baserat på de positiva resultaten av dessa tester, har vår partner Al- Sayer Soft Drinks beslutat att lansera Magic Mind Booster under sommaren. Vår partner räknar med en försäljningsökning på ca 30% av Magic´s produkter genom denna lansering. Även i Dubai och Abu Dhabi förbereds en introduktion. För ytterligare information: Styrelsens ordförande Jan P. Wister 08-4060800 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/24/20000524BIT00330/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/24/20000524BIT00330/bit0002.pdf