Idag inleds handeln i Mandel Design Group AB på Spotlight Stock Market

Stockholm 2020-06-10

Idag, den 10 juni 2020, inleds handeln i Mandel Design Group AB (“Bolaget”) på Spotlight Stock Market. Aktien handlas med kortnamnet MANDEL och ISIN SE0013888963.

Bolaget har som tydlig ambition att växa genom förvärv och inom denna målsättning ryms förvärv av såväl bolag som plattformar inom e-handel/retail samt därtill närliggande områden. Bolaget har idag e-handelsplattformen mandeldesign.se, en personlig damklädesbutik online med höga ambitioner gällande sortiment och service.

“Vi ser fram emot en spännande framtid i noterad miljö och de möjligheter som skapas i samband med noteringen. Jag vill passa på att tacka våra aktieägare samt till Spotlight Stock Market som gjort detta möjligt.” säger Camilla Fridén, VD för Mandel Design Group AB.

VD, Camilla Fridén

camilla@mandeldesign.se