Inbjudan till presentation delårsrapport 1 januari - 30 september 2017

Mekonomens delårsrapport 1 januari - 30 september 2017 offentliggörs tisdagen den 7 november klockan 07:30. En frukostpresentation hålls samma dag klockan 09:00 på Mekonomen Groups huvudkontor, Solnavägen 4 (plan 10), Stockholm och en telefonkonferens hålls på engelska klockan 10:30.

Mekonomens VD och koncernchef Pehr Oscarson och CFO Åsa Källenius kommer presentera resultatet och svara på frågor. Presentationsmaterial kommer finnas tillgängligt från 08:00 den 7 november på www.mekonomen.com under Investerare/Analytikerpresentationer.

Anmälan till frukostpresentationen på Solnavägen 4 skall göras senast den 3 november till Johanna Turebrand johanna.turebrand@mekonomengroup.com, eller telefon 072-519 40 06.

Klicka på denna länk för att registrera ditt deltagande i den engelskspråkiga konferensen.

Den engelskspråkiga konferensen finns sedan tillgänglig för avlyssning på vår hemsida www.mekonomen.com under Investerare/finansiella rapporter.

För ytterligare information kontakta:

Åsa Källenius, CFO
Telefon: +46 (0)8-464 00 00