Örjan Grandin slutar som varuflödesdirektör för Mekonomen Group

Örjan Grandin lämnar sitt uppdrag som varuflödesdirektör på egen begäran för att anta nytt uppdrag hos annan arbetsgivare.

Örjan har ingått i Mekonomen Groups koncernledning och bland annat ansvarat för koncernens centrallagerprojekt. I samband med rapportering av det tredje kvartalet, den 7 november 2017, återkommer bolaget kring ny ansvarsfördelning av varuflödesområdet. Örjan Grandin avslutar sitt uppdrag senast mars 2018.

Jag vill tacka Örjan för hans insats för koncernen och önska honom lycka till med sitt nya uppdrag. Befintliga projekt inom varuflöde, däribland centrallagerprojektet, löper på enligt plan och vi bedömer inte att detta kommer att påverka den fortsatta utvecklingen”, säger Pehr Oscarson, vd och koncernchef Mekonomen Group

För ytterligare information kontakta:

Pehr Oscarson, vd och koncernchef Mekonomen Group
Tel: 08-464 00 00, E-post: pehr.oscarson@mekonomengroup.com