Bokslutskommuniké 2002 1 januari - 31 december 2002

Bokslutskommuniké 2002 1 januari - 31 december 2002 * Renodlat Consumer Healthcare-företag med täckning i hela Norden * Stor försäljningsframgång för nya antirynkkrämen Jabu'she * Framgångsrikt förvärv av Bioglan med stark effekt på vinst per aktie och kassaflöde För ytterligare information kontakta: Anders Sjöholm, VD, 0705-23 86 24, anders.sjoholm@wilhsonesson.com, eller Fredrik Lindgren, vVD/Ekonomidirektör, 0705-61 61 77, fredrik.lindgren@wilhsonesson.com "Genom väldokumenterade produkter skall Wilh. Sonesson erbjuda den nordiska marknaden produkter som förbättrar människors hälsa och välbefinnande" ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/12/20030212BIT00210/wkr0001.doc Hela rapporten http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/12/20030212BIT00210/wkr0002.PDF Hela rapporten

Midsona utvecklar, tillverkar och marknadsför produkter som gör det lättare för människor att leva ett hälsosamt liv. Koncernen är ledande i Norden inom naturliga och ekologiska produkter, konsumenthälsa och hälsolivsmedel, med en vision att bli en av de ledande i Europa.Midsona omsatte 2 852 Mkr år 2018. Midsonaaktien (MSON) är noterad på NASDAQ Stockholm, Mid Cap. Läs mer om Midsona påwww.midsona.com