Ingen olaglig insiderhandel i Wilh. Sonessonaktier

Ingen olaglig insiderhandel i Wilh. Sonessonaktier Statsåklagare Yngve Rydberg beslutade under fredagen att lägga ner förunder- sökningen rörande eventuell olaglig insiderhandel i Wilh. Sonessonaktier. Ärendet är därmed avslutat. Malmö den 2 oktober 2000 Wilh. Sonesson AB (publ) För mer information kontakta: Fredrik Herslow, VD Wilh. Sonesson AB, 040 - 35 07 00 Wilh. Sonesson www.wilhsonesson.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/10/02/20001002BIT00400/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/10/02/20001002BIT00400/bit0002.pdf

Midsona är ledande i Norden att utveckla och marknadsföra starka varumärken inom hälsa och välbefinnande, med produkter som hjälper människor till ett mer hälsosamt ochhållbart liv. Midsona omsatte 2 852 Mkr år 2018. Midsonaaktien (MSON) är noterad på NASDAQ Stockholm, Mid Cap. Läs mer om Midsona påwww.midsona.com