Modul 1

Pressmeddelande den 19 mars 2003 Urban Jonsson, vVD Modul 1 Data AB(publ) kommer att tillträda tjänsten som IT Direktör för SJ koncernen. Han tillträder befattningen den 1 juni. För ytterligare information, kontakta: · Torsten Möller, Styrelseordförande, 0703 - 11 00 40 Modul 1 Data AB (publ) - sätter kompetens i system. Modul 1 är ett IT- konsultföretag som är verksamt på den svenska marknaden. Idag sysselsätter Modul 1 ca 300 personer. Genom gedigen systemintegrationskunskap i kombination med verksamhetskompetens har Modul 1 skapat många långvariga kundrelationer. Modul 1 har verksamhet i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Modul 1 är noterat på OM Stockholmsbörsens O-lista. För mer information om Modul 1 besök gärna www.modul1.se . ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/19/20030319BIT00170/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/19/20030319BIT00170/wkr0002.pdf