Modul 1 inleder utvecklande samarbete med Folktandvården - Örebro läns landsting Modul 1 har tecknat avtal med Folktandvården, Örebro läns landsting. Första uppdraget omfattar rekonstruktion av Folktandvårdens intranät och gäller 2003 med option på minst 6 månaders förlängning. - Att få möjlighet att skapa en relation med ett landsting utanför Storstockholmsområdet är ytterligare ett bevis på att Modul 1 har en stark ställning som IT-leverantör inom den offentliga sektorn, säger Åke Hillerö, affärsområdeschef på Modul 1. Omsättningen inom affärsområdet offentlig sektor, har vuxit med mer än 20 % per år de senaste fem åren. Modul 1 ser en fortsatt stabil tillväxt inom hela den offentliga sektorn, främst inom områden som portallösningar, e-förvaltning och verksamhetsstyrning. För ytterligare information, kontakta: Åke Hillerö, affärsområdeschef Offentlig sektor, 070-311 00 80 Modul 1 Data AB (publ) - sätter kompetens i system. Modul 1 är ett IT- konsultföretag som är verksamt på den svenska marknaden. Genom gedigen systemintegrationskunskap i kombination med verksamhetskompetens har Modul 1 skapat många långvariga kundrelationer. Modul 1 har verksamhet i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Modul 1 är noterat på OM Stockholmsbörsens O-lista. För mer information om Modul 1 besök gärna www.modul1.se . ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/04/20030304BIT00390/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/04/20030304BIT00390/wkr0002.pdf