Modul 1 tecknar ramavtal med Alingsås kommun

Modul 1 tecknar ramavtal med Alingsås kommun Alingsås kommun har valt att teckna ramavtal med Modul 1 avseende teknikstöd på Lotus Notes. Avtalet gäller till och med januari 2005, med möjlighet till förlängning med ytterligare två år. - Modul 1:s kvalifikationer och organisatoriska uppbyggnad ligger bakom vårt beslut. Vi bedömer det dessutom som ett prisvärt val, säger Göran Westerlund, IT-chef på Alingsås kommun. - Vi är mycket glada över att få arbeta med Alingsås kommun. Avtalet är av stor vikt för oss och stärker vår position inom den offentliga sektorn som en betydelsefull leverantör av kompetens på Lotus Notes, säger Daniel Rundgren, sälj- och marknadsansvarig på Modul 1. Modul 1 har under de senaste två åren vuxit kraftigt i antal konsulter med djup Lotus Notes-kompetens. Bland kunderna finns Göteborgs Stad, Västra Götalands läns landsting, Stockholms läns landsting, Sida, Försvarsmakten, AstraZeneca, Forbo Group och Nordea. För ytterligare information, kontakta: · Daniel Rundgren, Sälj- och marknadsansvarig, 0730 - 37 84 05 · Göran Westerlund, IT-chef Alingsås kommun, 0322 - 61 66 93, 0706 - 75 08 05 Modul 1 Data AB (publ) är ett IT-konsultföretag som är verksamt på den svenska marknaden. Genom gedigen systemintegrationskunskap i kombination med verksamhetskompetens har Modul 1 skapat många långvariga kundrelationer. Modul 1 har verksamhet i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Modul 1 är noterat på OM Stockholmsbörsens O-lista. För mer information om Modul 1 besök gärna www.modul1.se . ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/27/20030227BIT00510/wkr0003.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/27/20030227BIT00510/wkr0004.pdf