Modul 1 tecknar ramavtal med Västra Götalandsregionen

Modul 1 tecknar ramavtal med Västra Götalandsregionen Modul 1 har tecknat ramavtal med Västra Götalandsregionen. Avtalet avser informationstjänster inom området webbproduktion och innebär total- eller delproduktion av webbplatser och hemsidor. Ramavtalet gäller till och med februari 2005 med möjlighet till förlängning två år. - Vi valde Modul 1 som en av fyra leverantörer där Modul 1 står för ett teknik- och informationsarkitekturkunnande inom området webbproduktion, säger Lars Wallin, Controller, Informationsavdelningen Västra Götalandsregionen. - Att Modul 1 nu får ytterligare ett ramavtal inom den offentliga sektorn i västra Sverige visar att vår breda kunskap inom området är attraktiv, säger Daniel Rundgren, sälj- och marknadsansvarig på Modul 1. För ytterligare information, kontakta: · Daniel Rundgren, sälj- och marknadsansvarig, 0730 - 37 84 05 · Lars Wallin, Västra Götalandsregionen, 0702 - 092750 Modul 1 Data AB (publ) - sätter kompetens i system. Modul 1 är ett IT- konsultföretag som är verksamt på den svenska marknaden. Idag sysselsätter Modul 1 ca 300 personer. Genom gedigen systemintegrationskunskap i kombination med verksamhetskompetens har Modul 1 skapat många långvariga kundrelationer. Modul 1 har verksamhet i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Modul 1 är noterat på OM Stockholmsbörsens O-lista. För mer information om Modul 1 besök gärna www.modul1.se . ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/18/20030318BIT00890/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/18/20030318BIT00890/wkr0002.pdf