2Entertain, en del av 2E Group: Förnyat avtal med Fritidsresor!

Fritidsresor ger 2Entertain förnyat förtroende att skräddarsy underhållningen till researrangörens Blue Village anläggningar under ett år framöver.

Blue Village är Fritidsresors familjeanläggningar och här bjuds gästerna dagligen på professionell underhållning.

Sedan 2006 har ansvaret för att skapa, producera och genomföra showerna legat hos 2Entertain och nu har alltså parterna tecknat ett förnyat avtal som löper på ett år.

-Vi ser fram emot att fortsätta samarbetet med marknadens ledande researrangör och kommer att jobba hårt för att på bästa sätt vidareutveckla underhållningskoncepet för Fritidsresor, säger Susanne Nilsson, VD 2Entertain.

Affären omfattar underhållning på elva anläggningar och värdet uppgår till en volym av cirka 20 MSEK.

För mer information: Susanne Nilsson / VD 2Entertain telefon 0708-188 840 susanne.nilsson@2entertain.se

Läs mer om 2Entertain på www.2entertain.se
Läs mer om 2E Group på www.2egroup.se

Pressbilder för fri publicering: www.2entertain.com

2E Group, Nordens ledande upplevelsekoncern, initierar, producerar och marknadsför kvalitativa upplevelser och möten för en bred publik. I koncernen ingår 2Entertain, Hansen Event & Conference samt Wallmans Nöjen. Med 14 hel- eller delägda arenor och innehållet som utgångspunkt skapar 2E Group upplevelser för mer än 1,5  miljoner gäster varje år.

2E Group AB (publ) med kontor i Stockholm, Göteborg, Oslo, Malmö, Växjö och Falkenberg är listat på First North med Remium som Certified Adviser.