Mr Green rekryterar ny COO

Report this content

Den prisbelönta onlinespeloperatören Mr Green Ltd fortsätter att stärka sin ledningsgrupp och Antoine Bonello ansluter sig nu till det Maltabaserade bolaget som Chief Operating Officer.

Antoine Bonello har haft flera ledande befattningar inom Paddy Power Betfair. Han har bland annat varit VD för Paddy Power Betfair och ansvarig för integrationen mellan Paddy Power och Betfair. Antoine Bonello var nio år på Paddy Power Betfair och har också haft chefsbefattningar inom kundupplevelse, affärsförbättring och kasinohantering.

Antoine Bonello, COO Mr Green Ltd, kommenterade sin nya position:

"Det är spännande att ansluta sig till Mr Green i ett sådant viktigt skede. Mr Green har en bra strategi på plats och levererar effektivt mot planen. Jag ser fram emot att bidra till tillväxten genom att leverera underhållning baserad på kundupplevelsen och med fokus på effektivt genomförande och förbättrad lönsamhet."

Jesper Kärrbrink, VD Mr Green Ltd, kommenterade rekryteringen:

"Jag är glad över att ha Antoine ombord. Han har den perfekta profilen och rätta personligheten för rollen som COO hos Mr Green. Vi vill växa genom att erbjuda våra kunder den mest underhållande spelupplevelsen som går att få i en säker och ansvarsfull miljö. Hårt arbete och förmåga att kunna tänka ’utanför lådan’ är nyckeln till att lyckas med det."

För mer information:
Jesper Kärrbrink, VD, Mr Green Ltd
Jesper.Karrbrink@mrgreen.com
+356 99100139

Mr Green Ltd erbjuder kasinospel, odds och live kasino online. Mr Green har vunnit åtskilliga internationella utmärkelser som IGA Operator of the Year tre år i rad (2013, 2014 och 2015), Mobile Operator of the Year 2016 och Online Gaming Operator of the Year 2017. Mr Green Ltd är ett helägt dotterbolag till Mr Green & Co AB som är noterat på Nasdaq Stockholms huvudlista.

Taggar: