Tre nya affärer i Europa

MultiDocker har träffat överenskommelser med en kund i England om leverans av en CH 600 och en CH 1400 samt en kund i Sverige av en CH 1100 till ett sammanlagt värde av mer än 22 MSEK. Maskinerna är anpassade för applikationer i hamnar där kravet finns på effektivare lösningar. Leveranser kommer att ske under 2018 / 2019.

”Vi är mycket glada att kunna leverera enheter där vårt team hittat effektiva applikationer för respektive kund som både ökar effektiviteten och hållbarheten för kunden”, säger Fredrik Österström regionansvarig för Europa.

För mer information vänligen kontakta: Percy Österström,CEO. Tel: 070 53 196 03, percy.osterstrom@multidocker.com

Denna information är sådan information som Multidocker är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 21 sept kl 10:50 CET.