MultiQ tecknar ramavtal med SAS

Malmöföretaget MultiQ har tecknat ramavtal med SAS om leveranser av kundanpassade platta bildskärmar. MultiQ står för robusta och driftssäkra skärmar. MultiQ ger också en möjlighet att få skärmarna anpassade med logotyp och färg för att harmonisera med övrig utrustning och inredning i krävande publika miljöer. "Det här avtalet är viktigt för oss, det är en bekräftelse på att den mix av egenskaper som våra platta bildskärmar har är unika på marknaden. Flygplatser utgör ett starkt växande segment, där kraven på slag och stöttålig utrustning är extra höga", säger Jonas Wästberg, MultiQs VD. Övriga marknadssegment för MultiQs skärmlösningar är publika tillämpningar inom bl.a. handel, lotterisystem och banker. För ytterligare information vänligen kontakta: Jonas Wästberg, VD MultiQ Products AB, tel: 040-14 35 38, mobil: 0709-74 35 00, e-post: jonas.wastberg@multiQ.se