Analytiker- och pressträff

Munters AB har härmed nöjet att inbjuda till analytiker- och pressträff onsdag 29 oktober kl 09.00 (Kaffe serveras från kl. 08.45) (Vänligen observera att detta är två dagar efter rapporten.) PROGRAM Med anledning av Munters resultat för tredje kvartalet 2003 inbjuder Munters till analytiker- och pressträff. Rapporten presenteras av CEO Lennart Evrell och CFO Bernt Ingman. Efter presentationen finns utrymme för frågor. Plats: Stockholm, Grand Hôtel, Blasierummet Vi ber Dig bekräfta Din medverkan senast tisdag 28 oktober till Munters AB, Susanne Mannerstam, tel: 08-626 63 36, fax: 08-754 68 96 e-post: susanne.mannerstam@munters.se Munters är världsledande inom fuktreglering med produkter och tjänster för avfuktning, befuktning och kylning av luft. Verksamheten är indelad i tre geografiska regioner - Europa, Americas samt Asien. Tillverkning och försäljning sker genom egna bolag i fler än 25 länder. Koncernen har c:a 3 150 anställda och en omsättning på c:a 4 700 miljoner SEK. Munters är noterat på Stockholmsbörsens O-lista. För mer information se www.munters.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/15/20031015BIT00700/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/15/20031015BIT00700/wkr0002.pdf