Inbjudan till analytiker- och pressträff

Munters AB har härmed nöjet att inbjuda till analytiker- och pressträff fredag 25 april kl 15.30 (kaffe serveras från kl. 15.15) PROGRAM Med anledning av Munters resultat för första kvartalet 2003 inbjuder Munters till analytiker- och pressträff. Rapporten presenteras av CEO Lennart Evrell och CFO Bernt Ingman. Efter presentationen finns utrymme för frågor. Plats: Grand Hôtel, Strömsalongerna. Vi ber Dig bekräfta Din medverkan senast torsdag 24 april till Munters AB, Susanne Mannerstam, tel: 08-626 63 36, fax: 08-754 68 96 e-post: susanne.mannerstam@munters.se Munters är världsledande inom fuktreglering med produkter och tjänster för avfuktning, befuktning och kylning av luft. Verksamheten är indelad i tre geografiska regioner - Europa, Americas samt Asien. Tillverkning och försäljning sker genom egna bolag i fler än 25 länder. Koncernen har c:a 3 200 anställda och en omsättning på c:a 4 700 miljoner SEK. Munters är noterat på Stockholmsbörsens O-lista. För mer information se www.munters.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/09/20030409BIT00850/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/09/20030409BIT00850/wkr0002.pdf