Munters AB (publ) årsredovisning 2002

Årsredovisning 2002 för Munters AB (publ) Munters svenska årsredovisning finns tillgänglig på www.munters.com från och med idag. Årsredovisningen distribueras till Munters aktieägare under denna vecka. Den engelska utgåvan kommer att finnas tillgänglig i början av maj. Munters är världsledande inom fuktreglering med produkter och tjänster för avfuktning, befuktning och kylning av luft. Verksamheten är indelad i tre geografiska regioner - Europa, Americas samt Asien. Tillverkning och försäljning sker genom egna bolag i fler än 25 länder. Koncernen har 3 200 anställda och en omsättning på 4 700 miljoner SEK. Munters är noterat på Stockholmsbörsens O-lista. För mer information se www.munters.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/09/20030409BIT00210/wkr0002.pdf