Inredningsbutiken Norrgavel öppnar i Nacka Forum

I samband med Norrgavels 25- års jubileum väljer de att öppna en butik i Nacka Forum. Norrgavels unika butikskoncept och starka värdegrund kompletterar Nacka Forums tidigare butiksutbud. Butiken öppnar under våren 2018.

Nacka Forum förstärker sitt butiksutbud med ytterligare ett starkt varumärke som inte finns att hitta i södra Stockholm. Norrgavels unika design präglas av rena naturmaterial och av god kvalité. Konceptet stämmer väl överens med Nacka Forums ambition att arbeta mer långsiktigt och hållbart.

-       Vi vill komma närmare våra trogna och nya kunder i Nacka, Värmdö och södra Stockholm, säger företagets grundare och designer, Nirvan Richter och fortsätter, det känns nu som vi hittat helt rätt och kommer att öppna i en jättefin butikslokal där vi kan visa det bästa av Norrgavel.

Norrgavel designar och tillverkar möbler i naturmaterial vilka endast säljs i Norrgavels butiker, tillsammans med egenutvecklade inredningsdetaljer och utvalda varumärken. Norrgavel bjuder in sina kunder till medskapande – dvs att kunden får sätta sin personliga prägel på sina möbler. Deras unika tillverkning är av den anledningen kundorderstyrd; de har inga färdiga produkter på lagerhyllor utan färdigställandet startar först när de får kundens order.

-       Norrgavel har ett unikt butikskoncept och en viktig och fin värdegrund. De tillverkar sina möbler i naturmaterial och fokuserar på en hållbar livsstil. Tillsammans med Norrgavel ser vi mycket fram emot att inspirera våra kunder till en härlig shoppingupplevelse, säger Sofia Rundström, Centrumchef Nacka Forum.

Norrgavels butik öppnar på plan ett i Nacka Forum och är 230 kvadratmeter stor. Läs mer på www.nackaforum.se eller på www.norrgavel.se

För bilder, vänligen besök: https://we.tl/kKhJUtoa3A

Sofia Rundström, Centrumchef Nacka Forum, Unibail-Rodamco
+46 (0)73 662 35 17, sofia.rundstrom@unibail-rodamco.com