Nu öppnar Norrgavel i Nacka Forum

Nu öppnar Norrgavel i Nacka Forum. Norrgavel är Nacka Forums tredje butiksöppning under året och tidigare under våren öppnade även heminredningsbutikerna Blossom och Normal.

Genom Norrgavel förstärker Nacka Forum sitt butiksutbud med ytterligare ett starkt varumärke som inte finns att hitta i södra Stockholm. Norrgavels unika design präglas av rena naturmaterial och av god kvalité. Konceptet stämmer väl överens med Nacka Forums ambition att arbeta mer långsiktigt och hållbart.

-       Vi är väldigt glada över att presentera ytterligare en butiksöppning i Nacka Forum. Norrgavels unika inredningssortiment kompletterar vårt befintliga butiksutbud väl och vi ser fram emot att kunna erbjuda våra kunder en förhöjd shoppingupplevelse, säger Sofia Rundström, Centrumchef Nacka Forum.

Under öppningshelgen kommer besökare kunna ta del av fördelaktiga erbjudanden hos Norrgavel med bland annat 20% på hela beställningssortimentet. Norrgavels butik öppnar på plan ett i Nacka Forum och är 230 kvadratmeter stor. Läs mer på www.nackaforum.se eller på www.norrgavel.se

Sofia Rundström, Centrumchef Nacka Forum, Unibail-Rodamco
+46 (0)73 662 35 17, sofia.rundstrom@unibail-rodamco.com

Anna Lignell, Communication Manager Nordics, Unibail-Rodamco