NCCs halvårsrapport 14 augusti

NCCs halvårsrapport 14 augusti NCC ABs ordinarie styrelsemöte den 17 augusti har av praktiska skäl tidigarelagts till måndagen den 14 augusti. Detta får till följd att NCCs rapport för perioden januari-juni 2000 kommer att offentliggöras denna dag. NCCs halvårsrapport beräknas bli offentlig under eftermiddagen den 14 augusti. För ytterligare information, kontakta informationsdirektör Hans-Olof Karlsson, telefon 08-655 22 79. Denna och tidigare pressreleaser finns även på www.ncc.se ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/06/26/20000626BIT00460/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/06/26/20000626BIT00460/bit0002.pdf

Om NCC. Vår vision är att förnya vår bransch och erbjuda de bästa hållbara lösningarna. NCC är ett av de ledande företagen i Norden inom bygg, infrastruktur och fastighetsutveckling med en omsättning på 55 Mdr SEK och 17 800 anställda 2017. NCC är börsnoterat på Nasdaq Stockholm.