Mats Porle ny mäklarchef på NeoNet

Mats Porle ny mäklarchef på NeoNet Mats Porle har utsetts till ny mäklarchef för NeoNet och kommer även att ingå i NeoNets ledningsgrupp. Mats Porle är 33 år och har arbetat som mäklare inom NeoNet i två år. Mats har tio års branscherfarenhet och har innan NeoNet bland annat tjänstgjort som mäklare på Den Danske Bank. För mer information kontakta: Torvald Bohlin VD och koncernchef NeoNet Tel. 08-454 15 39 torvald.bohlin@neonet.se [REMOVED GRAPHICS] NeoNet erbjuder institutionella investerare och mäklarhus ett nätverk för elektronisk aktiehandel på världens ledande börser. Genom NeoNets system får kunderna ett effektivt verktyg för aktietransaktioner i realtid, på de anslutna börserna. Kunderna har via NeoNet handelsåtkomst till en tredjedel av marknadsvärdet på världens samlade börser. NeoNets kunder finns i elva länder inklusive USA. NeoNet har 78 medarbetare med kontor i Stockholm och New York och är noterat på Stockholmsbörsen (kortnamn NEO). NeoNet AB (publ), Box 7545, 103 93 Stockholm Tel: 08-454 15 00, Fax: 08-10 40 84 www.neonet.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/28/20020628BIT00120/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/28/20020628BIT00120/wkr0002.pdf