Simon Nathanson ny VD i NeoNet

Simon Nathanson ny VD i NeoNet Som verkställande direktör för NeoNet har utsetts Simon Nathanson. Han tillträder sin tjänst den 15 mars 2004 och ersätter då den tillförordnade VD:n Staffan Persson. Simon Nathanson är idag vice VD på Stockholmsbörsen. Han har tidigare haft befattningar som VD för derivatbörsen OM Stockholm och VD för OM räntebörsen. Nathanson är 43 år och har läst ekonomi och juridik vid Stockholms universitet. För mer information kontakta: Hans Karlsson Simon Nathanson Styrelseordförande NeoNet AB Tel. 070-552 52 09 Tel. 08-454 15 00 NeoNet erbjuder institutionella investerare och mäklarhus direkt elektronisk handel i aktier på världens ledande börser. Genom NeoNets börsnätverk och börsmedlemskap får kunderna ett effektivt verktyg för aktietransaktioner i realtid på de anslutna börserna. Handel och exekveringstjänster erbjuds även via NeoNets internationella mäklarbord. NeoNets kunder finns i 16 länder inklusive USA. NeoNet har kontor i Stockholm, New York, London och Frankfurt samt är noterat på Stockholmsbörsen (ticker NEO). NeoNet AB (publ), Box 7545, 103 93 Stockholm Tel: 08-454 15 00, Fax: 08-10 40 84 www.neonet.biz ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/01/20031201BIT00150/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/01/20031201BIT00150/wkr0002.pdf