Försäljningsrapport april 2003

Försäljningsrapport april 2003 Jämförelser i rapporten har, om inte annat angetts, skett med april 2002. Försäljningen ökade med 45 %. * Försäljningen uppgick till 22,8 (15,7) miljoner kronor, en ökning med 45 %. * Sverige svarade för 13,9 (11,0) miljoner kronor, en ökning med 26 % och Tyskland för 8,9 (4,7) miljoner kronor, en ökning med 89 %. * Den rullande årsomsättningen uppgår till 470,8 (218,4) miljoner kronor, en ökning med 116 %. [REMOVED GRAPHICS] [REMOVED GRAPHICS] Ovanstående diagram visar årsomsättningstakt genom att de senaste 12 månaderna summerats. Den rullande årsomsättningen ligger på 470,8 miljoner kronor vilket är en ökning med 116 % sedan föregående år Borås den 6 maj 2003 NetOnNet AB Anders Halvarsson Verkställande direktör Frågor angående denna försäljningsrapport besvaras av Anders Halvarsson, VD, tfn 033-488 499. Månadsrapporten finns också tillgänglig på www.netonnet.se Kommande rapporter Försäljningsrapport maj 4 juni, 2003 Försäljningsrapport juni 3 juli, 2003 Försäljningsrapport juli 5 augusti, 2003 Delårsrapport jan-juni 21 augusti, 2003 Försäljningsrapport augusti 4 september, 2003 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/06/20030506BIT00720/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/06/20030506BIT00720/wkr0002.pdf