Försäljningsrapport augusti 2002

Försäljningsrapport augusti 2002 Jämförelser i rapporten har, om inte annat angetts, skett med augusti 2001. Försäljningen ökade med 124 %. · Försäljningen uppgick till 35,2 (15,7) miljoner kronor, en ökning med 124 %. I föregående års försäljning ingår Belgien med 0,2 Mkr. · Sverige svarade för 24,8 (11,4) miljoner kronor, en ökning med 118 % och Tyskland för 10,3 (4,1) miljoner kronor, en ökning med 151 %. [REMOVED GRAPHICS] Borås den 5 september 2002 NetOnNet AB Anders Halvarsson Verkställande direktör Frågor angående denna försäljningsrapport besvaras av Anders Halvarsson,VD, tfn 033-488 499. Månadsrapporten finns också tillgänglig på www.netonnet.se Kommande rapporter Delårsrapport för jan-sept 2002 24 oktober, 2002 Försäljningsrapport oktober 2002 6 november, 2002 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/05/20020905BIT00160/wkr0001.doc Hela Rapporten http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/05/20020905BIT00160/wkr0002.pdf Hela Rapporten