Försäljningsrapport februari 2003

Försäljningsrapport februari 2003 Jämförelser i rapporten har, om inte annat angetts, skett med februari 2002. Försäljningen ökade med 115 %. ·Försäljningen uppgick till 44,2 (20,6) miljoner kronor, en ökning med 115 %. ·Sverige svarade för 24,3 (15,0) miljoner kronor, en ökning med 62 % och Tyskland för 19,9 (5,6) miljoner kronor, en ökning med 255 %. ·Den rullande årsomsättningen uppgår till 445,4 (204,4) miljoner kronor, en ökning med 118 %. [REMOVED GRAPHICS] [REMOVED GRAPHICS] Ovanstående diagram visar årsomsättningstakt genom att de senaste 12 månaderna summerats. Den rullande årsomsättningen ligger på 445,4 miljoner kronor vilket är en ökning med 118 % sedan föregående år Borås den 5 mars 2003 NetOnNet AB Anders Halvarsson Verkställande direktör Frågor angående denna försäljningsrapport besvaras av Anders Halvarsson, VD, tfn 033-488 499. Månadsrapporten finns också tillgänglig på www.netonnet.se Kommande rapporter Försäljningsrapport mars 3 april, 2003 Delårsrapport jan-mars 29 april, 2003 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/05/20030304BIT01440/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/05/20030304BIT01440/wkr0002.pdf