Försäljningsrapport maj 2002

Försäljningsrapport maj 2002 Jämförelser i rapporten har, om inte annat angetts, skett med maj 2001. Försäljningen ökade med 55 %. · Försäljningen uppgick till 16,3 (10,5) miljoner kronor, en ökning med 55 %. · Sverige svarade för 10,1 (7,2) miljoner kronor, en ökning med 40 % och Tyskland för 6,2 (3,0) miljoner kronor, en ökning med 107 %. · [REMOVED GRAPHICS] Borås den 6 juni 2002 NetOnNet AB Anders Halvarsson Verkställande direktör Frågor angående denna försäljningsrapport besvaras av Anders Halvarsson, VD, tel.0705-48 55 56. Månadsrapporten finns också tillgänglig på www.netonnet.se Kommande rapporter Delårsrapport januari-juni 22 augusti, 2002 Försäljningsrapport juli 2002 22 augusti, 2002 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/06/20020606BIT00640/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/06/20020606BIT00640/wkr0002.pdf