Försäljningsrapport NetOnNet AB, januari 2003

Försäljningsrapport januari 2003 Jämförelser i rapporten har, om inte annat angetts, skett med januari 2002. Försäljningen ökade med 106 %. ·Försäljningen uppgick till 56,3 (27,3) miljoner kronor, en ökning med 106 %. ·Sverige svarade för 32,5 (19,6) miljoner kronor, en ökning med 66 % och Tyskland för 23,8 (7,7) miljoner kronor, en ökning med 209 %. ·Den rullande årsomsättningen uppgår till 421,8 (192,4) miljoner kronor, en ökning med 119 %. [REMOVED GRAPHICS] [REMOVED GRAPHICS] Ovanstående diagram visar årsomsättningstakt genom att de senaste 12 månaderna summerats. Den rullande årsomsättningen ligger på 421,8 miljoner kronor vilket är en ökning med 119 % sedan föregående år Borås den 5 februari 2003 NetOnNet AB Anders Halvarsson Verkställande direktör Frågor angående denna försäljningsrapport besvaras av Anders Halvarsson, VD, tfn 033-488 499. Månadsrapporten finns också tillgänglig på www.netonnet.se Kommande rapporter Bokslutskommuniké 21 februari, 2003 Försäljningsrapport februari 2003 5 mars, 2003 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/05/20030205BIT00140/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/05/20030205BIT00140/wkr0002.pdf