Försäljningsrapport november 2003

Försäljningsrapport november 2003 Jämförelser i rapporten har, om inte annat angetts, skett med november 2002. Försäljningen ökade med 60 %. · Försäljningen uppgick till 90,6 (56,8) miljoner kronor, en ökning med 60 %. · Sverige svarade för 58,6 (31,2) miljoner kronor, en ökning med 88 % och Tyskland för 32,0 (25,6) miljoner kronor, en ökning med 25 %. · Den rullande årsomsättningen uppgår till 570,4 (344,6) miljoner kronor, en ökning med 66 %. [REMOVED GRAPHICS] [REMOVED GRAPHICS] Ovanstående diagram visar årsomsättningstakt genom att de senaste 12 månaderna summerats. Den rullande årsomsättningen ligger på 570,4 miljoner kronor vilket är en ökning med 66 % sedan föregående år. Borås den 4 december 2003 NetOnNet AB Anders Halvarsson Verkställande direktör Frågor angående denna försäljningsrapport besvaras av Anders Halvarsson, VD, tfn 033-488 499. Månadsrapporten finns också tillgänglig på www.netonnet.se Kommande rapporter Försäljningsrapport december 13 januari 2004 Försäljningsrapport januari 4 februari 2004 Bokslutskommuniké 2003 24 februari 2004 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/04/20031204BIT00070/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/04/20031204BIT00070/wkr0002.pdf